Natolin's Handmade

wtorek, 2 sierpnia 2011

CANDY, CANDY, CANDY!!



1.09.2011 - zapisy zamknięte!!!


No, wreszcie, z małym opóźnieniem mogę ogłosić zapowiadane cukierki. Blog wczoraj skończył dwa lata i myślę, że przez ten czas dużo się zmieniło, a on sam i całe Natolinkowo Rękodzieło się rozwinęło. Mam nadzieję, że to się nigdy już nie zmieni! :))

Z tej okazji zapraszam Was na słodkości:



Do zdobycia trochę szpargałów do decoupage'u, coś scrapowego i biżuteryjnego.



I po kolei i w szczegółach:

- 30 sztuk serwetek (a może będzie jeszcze więcej?) o różnych motywach;


- drewniana szkatułka,
- ramka 10x15
-tryptyk z MDF-u;


- dwie bombki styropianowe (średnica 12cm), jedno styropianowe jajo :) ;


- dwie moje kartki,
- jeden z pierwszych notesów, premierowy i zupełnie "świeżutki";


- broszka materiałowa,
- kolczyki decu,
- broszka decu,
- kolczyki filcowe.


Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny :))

ZASADY te same, co zwykle:

- zabawa TYLKO dla osób, które mają bloga/galerię w sieci (chcę Was jak zwykle poznać);
- zostaw JEDEN KOMENTARZ pod tym postem (wpisz również adres bloga, jeśli nie jest on na bloggerze);
- DRUGI KOMENTARZ możesz zostawić, jeśli obserwujesz mojego bloga (zwiększasz tym samym swoje szanse);
- na swoim blogu, w pasku bocznym, umieść informację o tych cukierkach, załączając BANNER (ten na samym początku posta),
- cuksy tym razem przeznaczone są tylko dla osób mieszkających w Polsce (THIS TIME MY GIVEAWAY IS ONLY FOR PEOPLE, WHO LIVE IN POLAND!!)
- masz czas do 31 sierpnia, pierwszego dnia nowego roku szkolnego (lub jak kto woli w 72 rocznicę wybuchu II WŚ) wylosuję ZWYCIĘZCĘ!!


Zapraszam Was serdecznie!!!




132 komentarze:

  1. jestem pierwsza ale super zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  2. www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zapiszę :) Informację na bloga dodam jutro :)
    A jak się na FB umieści informację, to można trzy komentarze? :P :P :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapiszę :) Informację na bloga dodam jutro :)
    A jak się na FB umieści informację, to można trzy komentarze? :P :P :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anek73 - nie, FB nie wchodzi w grę, bo tam mam jakby innych odbiorców :))


    ale czemu nikt więcej się nie zapisuje? :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chętnie zapisuje i zapraszam do siebie na Deszczowe Candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale skarby... na pewno kolejka sie powiekszy co oznacza marne szanse na wygrana... ale przynajmniej troszkę tłoku się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i zaraz rozruszam to candy! Oczywiście zapoluję na te piękne przedmioty: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poobserwuję z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcona przez Romę zapisuję się na candy :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite prezenty! Za moment kolejka będzie wielka, ale może mi się poszczęści? Zapraszam do siebie, może weźmiesz udział w wyzwaniu?
    http://kasiaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak już napisałam pod innym postem, chętnie poobserwuję :) bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się z przyjemnością, slinka cieknie mi już na te pyszności, Zapraszam też do mnie na dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u lala:D Słodkości takie, że aż ślinka cieknie:D Więc się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  16. no i podwaję swoje szanse...milutko będzie co nieco poobserwować:D Pozdrawiam cieplutklo

    OdpowiedzUsuń
  17. Super przydasie - cukierasie, ustawiam się pokornie, mimo wyjazdu postaram się obserwować, laptop lubi wakacje i co ja mam począć? :)

    http://dasia-dasiolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności. Od dłuższego czasu próbuję podejścia do decoupage'u, ale ciągle coś mnie powstrzymuje, ale z tymi słodkościami, to już na pewno nie odpuszczę :)

    Pozdrawiam
    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! z miłą chęcią wezmę udział w Twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozejrzę się i to z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się bo:
    Po pierwsze chcę mieć te szpargały decupażowe
    Po drugie chcę mieć te notesy,broszkę i Twoje karteczki
    Po trzecie mamy takie same gusta literackie (Oczyszczenie czytałam a na Azyl poluję)

    Nooo i jeszcze milion innych powodów.

    katarzynagaj@onet.eu
    http://myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Aha no i obserwuję Cię jako 113 :)

    P.S Zapraszam na swoje Urodzinowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że same cudowności u Ciebie do wygrania. Jako, że na decupażowe przydasie jestem łasa, a i scrapowe cudeńka mnie kuszą,więc ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :-)
    ps. obserwuję, obserwuję :-)
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeszcze ja się ustawię w kolejce po te cudeńka ;)

    dopiero tu trafiłam, ale będę zaglądać ;)
    pozdrawiam ;)
    http://reczniemalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja również dołączam do szeregu za słodkościami,a nóż widelec i szczęście się uśmiechnie :)

    Pozdrawiam http://kartki-ajec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cuda :)ustawiam, sie w kolejce i zapraszam do mnie po slodkosci :) http://iwonakra3.blogspot.com/2011/07/moje-candyyy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią przyłączam się do obserwujących,chociaż ten blog miałam na liście ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :)
    i dopisuję się do chętnych na łakocie :)
    pozdrawiam
    Ula

    zapraszam także do siebie na candy
    http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie dołączę się również do obserwujących
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zapisuje :) Obok takich cudowności nie umie przejść obojętnie :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się na te wspaniałości!
    Aż ślinka cieknie na te "słodkości"!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne candy, nie moge sie nie ustawic:-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zapisuję grzecznie do kolejeczki może się mi poszczęsci i te cukiery będą moje ;), super candy, pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję i będę często zaglądać tu i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne przydasie i Twoje cuda również, więc ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach super candy:) I ile serwetek!!!! I przydasie i Twoje scrapy i biżu:):)Mmmm... Jestem chętna:)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana! Życzę Ci kolejnych twórczych rocznic i nieustającej weny :)
    Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po takie cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. ...a że obserwatorką jestem to staję podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Candy bardzo fajne z przyjemnością wezmę udział w zabawie, a nóż się uda przygarnąć te wspaniałości.

    pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również ustawiam się w kolejce, oto moja galeria zdjec:

    https://picasaweb.google.com/m/viewAlbum?uname=anulkaczarna&aid=5433572607436558161&start=0&source=mog&hl=pl&gl=uk

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem również obserwatorka, wiec się wpisuje drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piszę się z przyjemnością :)
    http://anja-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. A i z przyjemnością się tu zagoszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję już od baaaaardzo dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  45. no i z przyjemnością się zapisuję wykorzystując tę drugą szansę:):):)):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią się zgłaszam! Może jak wygram zabiorę się za decoupage???

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe cukieraski przygotowałaś. Zapisuję się koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jako obserwator również :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też z przyjemnością się zapisuję na te cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miłą chęcią się ustawiam w kolejce, szczególnie ze mieszkam po sąsiedzku na warszawskim Imielinie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale słodkości rozdajesz! no nie, cuda miód malyyyna! ;D zapisuję się, bom rozpoczęła przygodę z decou i nie gardzę żadnymi przydasiami :))

    OdpowiedzUsuń
  52. no i poobserwuję Twoje wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ piękne Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Padam z zachwytu i przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie staję w kolejkę, mam przyjaciółkę, z którą prowadzimy razem blog i ona zaczęła dekupażować, więc może wciągnie i mnie - w każdym razie wszystko się przyda. :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Z wielką chęcią przygarnę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja podejdę do płota ;)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce, bo słodkości kuszą
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Obseruję więc dopisuję się ponownie ;O)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie cuda,a ten notesik,palce lizać,ustawiam się grzeczniutko

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się!
    annaklonowska.blogspot.com
    :]

    OdpowiedzUsuń
  62. na skarby do decu muszę się zapisać:)
    zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dla mnie też poproszę szczęśliwy losik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam i poproszę o szczęsliwy traf :)
    Pozdrawiam Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja przedłużę nieco kolejkę. Obok takich cudów ciężko przejść i nie zauważyć. Zapraszam również na cukierki do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwatorem również zostanę. ;)

    http://odskocznia-piwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. to i ja sie dolaczam :) a co z faktem nie mieszkania chwilowo w swoim domku ale wysylka tam by byla? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. i obserwatorem juz jestem :) zapraszam do siebie na blog

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale wspaniałe prezenty więc w kolejce nie może zabraknąć mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. A obserwowanie to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Dojrzewam do próby decu, na razie mam kilka serwetek i obrazków i takie przydasie też by się przydały :) Pozdrawiam gorąco./ violka

    OdpowiedzUsuń
  72. Losowanie w moje urodziny, a cuksy takie zachęcające :) Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam!
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. I jeszcze raz jako obserwator się zgłaszam :)
    Pozdrawiam,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ufff.....jaka długa kolejka :) więć i ja zasilę jej szeregi :)
    www.justeczkowymiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja też chcę, bom po uszy w Twych pracach zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  76. z chęcią się zapiszę na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  77. długaśna ta kolejka,ale i tak się ustawiam:)
    Jestem obserwatorem,a więc drugi komentarz poleci:))

    Zapraszam do mnie na Candy powitalne
    http://esstele-deco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. tak więc dopisuję się jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja, chętnie ustawię się w ogonku.
    Taka okazja na cukierasy.
    http://filc-owanie.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też z chęcią się ustawię w kolejeczce :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. o tak tak tak zgłaszam się był by to dla mnie świetny początek na decoupage :) bo noszę się z tym zamiarem od dawna ... :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  82. I ponieważ obserwuję bloga i sledze twoje cudeńka to piszę jeszcze raz :) i juz marzę o tym zestawiku i miejmy nadzieje że marzenia sie spelniaja

    OdpowiedzUsuń
  83. i z przyjemnością ustawiam się w długaśnej kolejce po cukierasy (:

    OdpowiedzUsuń
  84. Długaaa kolejka:) Zapisuję się również. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. To ja też spóbuje szczęścia
    http://zulcia81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja ustawiam się w kolejkę.
    pozdrawiam.M

    OdpowiedzUsuń
  87. Mnie się i tak nie poszczęści bo za piękne to Candy. Zapraszam do siebie na rozdawnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  89. A i obserwatorem też jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja chętnie wezmę udział w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z wielką przyjemnością i dużą cierpliwością staję w kolejce i zapisuję się na Candy. Kolejka długa ale może .....?
    Pozdrawiam:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. wiem że to późno na zapisy ale nadzieje sobie zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. drugi bo obserwuje ale watpie zeby to pomogło :p
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję rocznicy bloga :)
    I zapisuję się do udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję i życzę kolejnych twórczych postów. Zapisuję się do zabawy z chęcią wielką, właśnie zaczynam przygodę z decoupage-m. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  98. no i drugi dla drugiej szansy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  99. biorę udział !
    dodałam info na bloga :)
    http://carocups.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. dodałam do obserwowanych też :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Witaj! Decoupage ciągle przede mną a Twój zestaw jest cudny na początek! Pozdrawiam serdecznie! http://floressy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. ale super Candy! :)
    zgłaszam się! :)

    równocześnie zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  103. obserwuję oczywiście :)

    i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  104. ah! miały byś dwa komentarze :)

    piękne nagrody... może mi się poszczęści...?

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj,

    Najlepsze życzenia urodzinowe !
    ... i mimo zgłoszenia "na ostatni dzwonek" liczę na szczęście :)

    http://zielonaporzeczka.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  108. chcę ! <3

    nimfowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Cześć Natolinku,

    Jak wiesz na stałe cię obserwuję i dzisiaj też :))

    http://zielonaporzeczka.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  110. zapisuje się jako jedna z ostatnich :)

    OdpowiedzUsuń
  111. dodaje blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Nienawidzę mojego komputera!!! Nie wiem jakim cudem zeżarł mój komentarz! :( Wchodzę sprawdzić czy są wyniki, a tu proszę - mojego komentarza brak... Trudno, poczekam na następne candy, mam nadzieję że takowe się odbędą ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Witaj Natolinku,

    Pragnę zapytać kiedy wyniki :-)) no chyba, że coś przeoczyłam...

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...