Natolin's Handmade

niedziela, 26 lutego 2012

Broszki / Brooches


Dzisiaj mój najnowszy projekt. Nie mogłam się powstrzymać, żeby ich jak najszybciej nie pokazać. Chociaż z drugiej strony mam pewne obawy, bo nie chciałabym zaraz gdzieś znaleźć takich samych. No, ale nic - nie mogłam wytrzymać, bo strasznie jestem z nich zadowolona (znowu? :P). A projektem tym są materiałowe broszki...

Today I'll show you my newest project. I couldn't resist of showing them. But on the other side, I'm affraid of that, I will find soon a similiar project somewhere else. But, I can't do anything with copying projects and I couldn't resist, because I'm very proud of them (again? :P). And this project are my newest, fabric brooches...

Fioletowo-khaki.
Violet - khaki.




Fuksjowo-w paski.
Dark pink - striped.



Czerwono-w paski (czerwone to koronka).
Red - striped (red is lace).



Fuksjowo-khaki.
Dark pink - khaki.



I pierwsze cztery razem.
And first four brooches together.


Pierwsze cztery, bo następnego dnia nie wytrzymałam i zrobiłam jeszcze trzy :)
First four, because on the next day I've made another three :)

Przyjemnej niedzieli :)
Have a nice sunday :)


1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...