Natolin's Handmade

piątek, 11 grudnia 2009

nie chce mi się...


Jakoś tak mi się nic nie chce. Milion prac leży odłogiem, a zanim się do czegoś zabiore, to jest 3 w nocy i wypadałoby zbierać sie powoli do spania... Zdjecia wczoraj porobiłam, ale nie jestem z nich zadowolona, więc godzina wyginania sie we wszystkie strony, by złapać dobry kadr, chyba pójdzie na marne. Ehhh... Chyba chwilowo mnie Jej Wysokość Wena opuściła :/ Miejmy nadzieję, że powróci, bo inaczej z prezentów gwiazdkowych nici...


To tak dla odmiany pokażę tylko, co "tygryski lubią najbardziej" :D






Tygryski? Moze raczej sroki :D Błyskotki!!!! Koraliki!! Ju-hu-hu-huuu!!!

A tak poza tym, to od dzisiaj mam swoją galerię także tutaj:

PROTOTYP.PL

No to miłej nocki i dnia jutrzejszego!


2 komentarze:

  1. Hello Natolin, dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!
    Piękny wieczór i spokojnej niedzieli Adwentu
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...