Natolin's Handmade

wtorek, 27 kwietnia 2010

Ogłoszenia parafialne :)

Dzisiaj post porządkowy taki. Wreszcie zabrałam się do zrobienia paru rzeczy związanych z moimi szpargałami.


Zamieściłam w sieci album, w którym możecie znaleźć wszystkie dostępne jeszcze przedmioty (i biżuterię i decoupage). Link ponizej:




Do albumu mozna się również dostać poprzez banerek po prawej stronie------>


W celu małej autoreklamy i poszerzenia grona klientek :) założyłam tez osobną stronę na popularnym Facebooku. ------->
Link poniżej:




Zachęcam oczywiście wszystkich do klikania guzika "Lubię to!"


I na koniec kolejna mała reklama :) Na Allegro mam do sprzedania komplety serwetek do decoupage. Zapraszam dekupażystki do kupowania :) W Warszawie możliwy odbiór osobisty!!



Aha, no i zobaczcie jak kwitnie mój Ursynów!! Link:


KWITNĄCY URSYNÓW


Dobrej nocy i miłego wtorku!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...