Natolin's Handmade

wtorek, 18 stycznia 2011

(S)filcowane


Tym razem kolejne zaległości. Biżuteria z filcowanych kul. To chyba ostatnia jaką zrobiłam - od tamtej pory nie powstało póki co nic w tej kategorii... ale mam nadzieję, że kiedyś jeszcze powstanie!

Komplet na zamówienie. Kolczyki i bransoletka. Jest bardzo podobna do tej, którą juz kiedyś zrobiłam - tylko odcienie różu są inne.



Kolczyki proste, tylko z szarej wełny. Pasują również do...


naszyjnika na zamówienie. Taki naszyjnik też już kiedyś powstał, ale, że u mnie zawsze musi być coś inaczej (nie lubię robić identycznych rzeczy), to też ma trochę inne odcienie i wełny i perełek.


A ten naszyjnik powstał z inspiracji :)) Kiedyś jedna klientka (:P) marudziła, że moje naszyjniki są krótkie, a ona chętnie by wzięła na dłuższej tasiemce. No to zrobiłam :) Chociaż nie dla tej osoby, tylko tak po prostu... Inspirowany również barwami ciepłych mórz...


Turkus, niebieski i zieleń glonów :) Do tego szkło weneckie w trzech kształtach i bryłka howlitu.


Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

  1. Lubię Twoje "kulkowe" biżutki. Tym razem zachwyciły mnie szare kolczyki i pastelowa bransoletka. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...