Natolin's Handmade

sobota, 26 marca 2011

Babuszki


Coś ostatnio rzadko tu bywam :( Chciałoby się więcej, ale póki co nie da rady. Nie mam jakoś nastroju na pisanie blogowych postów. Ba, od dawna nie stworzyłam nic nowego. Dobrze, że mam w zanadrzu jeszcze trochę niepublikowanych prac. Mam nadzieję, że niedługo mi ta niemoc minie...

Dzisiaj do pokazania mam breloczki wykonane z arkuszy filcu i różnych dodatków.

Trzy matrioszki - babuszki:


Brunetka w białym :)


Ruda w błękicie:


Blondynka w czerwieni:


A to nie matrioszka, ale też breloczek. Pani Misiowa :)))


Zdjęcia wykonywane jeszcze zimową porą, więc ich ostrość pozostawia wiele do życzenia. Ale najważniejsze, że widać, co przedstawiają ;))


Spokojnego weekendu i więcej słońca Wam życzę!!

2 komentarze:

  1. Ooo kako čudovite babuške si naredila :-))
    Krasni obeski!
    Slovenski pozdrav

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie czaderskie te breloki! Matrioszki są świetne. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...