Natolin's Handmade

środa, 22 lutego 2017

Kolczyki


Ten post czekał od grudnia jako wersja robocza. Przyznam się Wam, że bardzo mi przykro, że nic nie publikuję na blogu (i na Facebooku też - no, tam co jakiś czas wrzucę jakąś fotę). Pewnie jest kilka przyczyn takiego stanu. Bo faktycznie praca na cały etat (a niekiedy to i półtora) zabiera sporo czasu, ale to nie jest tak, że nic nie tworzę. Powstają różne drobne wytwory, ale nawet nie mam ich gdzie przedstawić - w październiku DaWanda zablokowała mi możliwość sprzedaży ze względu na (rzekomo) słabe zdjęcia :( Nie ukrywam - odebrało mi to sporo zapału do pracy.

Ale nic to, nie narzekajmy. Mam tyle fajnych prac do opublikowania. Wystarczy spiąć się w sobie, co nie?

Kolczyki ze szklanych koralików, perełek matowych i chwostów.



Szklane kulki i porcelana plus chwosty.



Czachy udające turkusy i zawieszki w kształcie sterów.



Szklane kryształki i zawieszki rozgwiazdy.



Trzymajcie kciuki, żebym zaczęła się tu pojawiać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...