Natolin's Handmade

sobota, 1 sierpnia 2009

żeby ułatwić...

Żeby ułatwić szerszej publiczności dostęp do moich wyrobów rękodzielniczych (heh, jak to dumnie brzmi), postanowiłam pójść śladem wielu innych tego typu blogów (niech nawet myślą, że papuguję!) i stworzyłam własny.

Ostatni raz pisałam coś w sieci prawie trzy lata temu, a potem mój pierwszy blog o trudach życia (hyhy) się rozprysnął i zniknął. Zaczynam więc znowu, zupełnie od podstaw :)

W każdym razie tutaj będę prezentować efekty swojej nowej pasji (mam nadzieję, że zostanie ze mną na dłużej). BIŻUTERIA, BIŻUTERIA i jeszcze raz - BIŻUTERIA! W końcu to mnie nazywano w liceum Samobieżną Kolekcją Biżuterii :D

Serdecznie zapraszam do oglądania moich poczynań i do kupowania również :D, bo większość z tych dziełek jest na sprzedaż...


pzdr.

Szatan/Natolin/Natka (niepotrzebne skreślić) :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...