Natolin's Handmade

sobota, 6 listopada 2010

Takie karteczki...


...poczyniłam niedawno :) Ostatnio pokazuję mało konkretne wytwory, ale zdaje się, że zupełnie mnie wena opuściła... Coś tam, co jakiś czas zrobię, ale nie mam w ogóle ochoty na więcej. Dobrze, że mam w zapasie trochę nieprezentowanych prac :)

M.in. takie karteczki z użyciem przepięknych papierów z Galerii Papieru.

Kartka świąteczna:





Kartka ślubna:





Użyłam także papierów z ILS (widzieliście najnowszą kolekcję?? jest piękna, tak jak i dwie nowe kolekcje w Galerii Papieru) oraz stempli i ćwieków od scrap.com.pl

Pogody ducha Wam życzę, bo pogoda za oknem to ehhhh, szkoda gadać.
Miłego weekendu!!


p.s. wcale nie przerzuciłam się na scrapbooking - bardzo podoba mi się wyklejanie i wycinanie (od dziecka to robiłam, nożyczki były dla mnie czymś najlepszym na świecie), ale nie mam zamiaru porzucić innych technik na rzecz tej - się nie martwcie :))

3 komentarze:

  1. piękne prace... a wena ma to do siebie że przychodzi i odchodzi... na szczęście po jakimś czasie znów się zjawia:)
    Miłego Dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, przepiękne te karteczki
    ps. wszyscy mają bloga mam i ja

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszła ta ślubna :):)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...