Natolin's Handmade

czwartek, 2 grudnia 2010

wymianka u Matricarii


Witam Was w ten śnieżny dzień :))

Mam ostatnio sporo zaległości, wiec jeszcze dzisiaj może się ukazać kilka nowych postów. W październiku i listopadzie zapisałam się na kilka wymianek. W sumie cztery :) Udało mi się wszystko wysłać dużo przed końcowym terminem, ale gorzej już z moimi odpowiedziami na maile - stąd tutaj jeszcze raz bardzo przepraszam moje wymiankowe pary za zwłokę!!

Jedną z wymianek była "kubeczkowa" wymiana u Matricarii:



W parze byłam z Animą (Iss-olą). Należało przygotować podkładki pod kubki lub ocieplaczyk NA kubek, dołożyć coś dobrego, co z kubeczka można by wypić i jeszcze ewentualnie przepis na herbatę/kawę.

Zawartość mojej paczuszki dla Iss-oli wyglądała tak:



A Iss-oli dla mnie tak:




Dziękuję Wam za zabawę (Iss-oli, że była moją parą, a Matricarii za zorganizowanie wymianki).


p.s. TUTAJ fotorelacja z całej wymianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...