Natolin's Handmade

czwartek, 21 kwietnia 2011

Na Wielkanoc


Na wszystkich blogach pojawiają się już życzenia Wesołych Świąt i pewnie przez kilka najbliższych dni będzie panowała blogowa cisza. A ja dopiero teraz mam czas, żeby usiąść i coś do Was napisać i coś Wam pokazać :) Więc na pewno ciszy nie będzie co najmniej do soboty :)

Dzisiaj pokażę zbiorczo wielkanocne kartki jakie wyszły spod moich łapek. Wszystkie razem. Bo właściwie tylko trzy, więc malutko :)

Dwie karteczki w klasycznym formacie. Proste w formie, ale bardzo przyjemnie mi się je robiło.


Zielona.


Brzoskwiniowa.


I trzecia, zupełnie inna. Miała nawiązywać do TEJ. Ale tym razem się trochę namęczyłam, chyba nie miałam wtedy weny...


W ogóle wszystkie cztery wielkanocne karteczki powstały z dwóch bardzo kolorowych kolekcji ILS (Beyond Imagination i Look@Me) , do których nie miałam przekonania. Wydawały mi się zbyt wzorzyste czy barwne. Ale jak się okazało, są wręcz idealne do wielkanocnych i wiosennych projektów :))

Dobrej nocy albo miłego dnia!
I niemęczących przygotowań do świąt :))

1 komentarz:

  1. ooo zelo so lepi, preprosti a hkrati tudi bogati!
    Želim ti lepe in predvsem mirne praznike s sončkom obsijane :-))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...