Natolin's Handmade

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Decoupage na opak :)


Tak, tak, trochę na opak, a właściwie z wykorzystaniem nieco innego materiału.

Dzisiaj przedstawiam Wam kolczyki dekupażowe wykonane z wydrukami z kompa. Po prostu. Tylko to odróżnia je od innych kolczyków tego typu. A wydruki to czysta klasyka biżuterii handmade. Ale musiałam spróbować!

Alfons Mucha i porcelanowe kulki.


Judyta Klimta i kulki lawy wulkanicznej.


Ludowy wzorek i szklane żółte kulki.


Puszki Andy'ego i kulki welurowe.



Wszystkiego trzeba spróbować, nie? A wiem, że kolczyki się podobają :) I to mnie zawsze cieszy :)

Miłego poniedziałku. I słońca więcej!!

2 komentarze:

  1. świetne kolczyki, robisz je na tekturce modelarskiej czy na czymś innym?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, w tym wypadku jestem leniwa - kolczyki są robione na gotowych drewienkach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...