Natolin's Handmade

środa, 21 grudnia 2011

Znowu / Again


Dzisiaj znowu kartki świąteczne. Trochę ich zrobiłam w tym roku, więc jest co pokazywać (przedwczoraj powstała kolejna partia na zamówienie :P). A jak się skończą, to się przerzucę na ślubne - a ich też jest od groma!

Today I'll show you Christmas cards again. I've made a lot of them this year, so I have a lot to show here (two days ago I've made another portion (?) for an order :P). But when they end, I will show you wedding cards - there's a lot of them too.

Z reniferem.
With reindeer.




Z Mikołajem. Zgłaszam ją na wyzwanie Lemonade - z czerwonym kwiatem - u mnie poinsecja.
With Santa. It's made for Lemonade challenge - with red flower - here's poinsettia.




Z bombką.
With christmas tree decoration.


I aniołkiem.
And with angel.


Miłego wieczoru!!
I nie chorujcie przypadkiem - mnie od dwóch dni rozbiera choróbsko, a tu jeszcze tyyyle roboty...

Have a nice evening!
And don't be ill - I have flu for two days now, but there's still a lot of work to do... 



1 komentarz:

  1. prześliczne karteczki :)
    pozdrawiam serdecznie i życze weny
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...