Natolin's Handmade

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Komin / Cowl


Pisałam jakiś czas temu, że spróbowałam zrobić coś na drutach. Miałam super wełnę, z której chciałam zrobić szal na szydełku, ale pewnego popołudnia poczułam wielką ochotę nauczenia się robienia na drutach :) No i zaczęłam, szło ciężko, na starych plastikowych drutach, mnóstwo prucia i robienia od nowa. Ale w sumie robiłam ten komin tylko dwa wieczory! Inspirowałam się zdjęciami z Pinteresta.

I have wrote few days ago about that I started knitting. I've had great yarn and I wanted to do crochet scarf, but one evening I felt that I need to learn knitting :) And I've started. It was hard, I've had old plastic wires, I've unstitched a lot and made it again. But I've made this cowl only in two evenings! I found an inspiration on Pinterest.

A że chciałam go szybko założyć, to nie czekałam do poniedziałku, aż będzie otwarta pasmanteria, tylko wykombinowałam zapięcie z broszką-guzikiem (bardzo praktyczne w sumie, bo po zimie guzik odepnę i znowu będzie broszką).

I wanted to wear it quickly, so I didn't wait till monday to buy some button. I've made it with my brooch made from button (it's very practical, when winter ends I'll unpin it an have a brooch again).

Komin prezentuje się tak:
How this cowl looks:






Zrobiony z bardzo mięsistej akrylowej włóczki z Czech (100% akryl, Gerlach).

It's made from very thick (?) acrylic yarn from Czech Republic (100% acrylic, Gerlach).

Powstał właściwie w sam raz, tuż przed mrozami, które mamy :)
Miłego dnia!

I've happily made it just before this frosty weather we have in Poland :)
Have a nice day!




2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...