Natolin's Handmade

czwartek, 4 kwietnia 2013

Wielki błękit


Zima za oknem wciąż trzyma, a ja tak się spieszyłam z kończeniem tego komina!


To pierwsza "duża" rzecz zrobiona przeze mnie na drutach. Komin wykonałam z cieniutkiej włóczki moherowej na drutach 9mm - specjalnie, by wyszedł delikatny i ażurowy.


Okazał się być świetnym ćwiczeniem! Tyle, że widać zmiany w szerokości oczek :P Na początku ścisłe, mimo grubych drutów, później idealne, a na końcu... Pod koniec oczka wychodziły mi tak ogromne, że w sumie sama nie wiem, jak to zrobiłam :) Podejrzewam, że to z pośpiechu - chciałam, jak najszybciej skończyć pracę, żeby zdążyć komin ponosić w chłodniejsze wiosenne dni. A tymczasem pogodowy psikus spowodował, że jeszcze nie miałam go ani razu na sobie, bo jest za cienki :P


Tu widać trochę różnicę w oczkach :)


A tu widać ażurowość.


Nie jest idealny, ale widać to tylko na płasko. Powiem Wam, że na cieńszych drutach idzie mi lepiej :P
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten komin i w bardzo ładnym kolorze. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny musi być mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...