Natolin's Handmade

piątek, 10 maja 2013

Dzień Mamy


Dzień Mamy coraz bliżej. Z tej okazji zrobiłam wczoraj kilka kartek, więc zupełne świeżynki, jeszcze ciepłe! :) Pokażę Wam dzisiaj dwie. Styl super retro, przede wszystkim za sprawą obrazków z 7DS.

Numer jeden, z akcentem różowym.




Numer dwa, z akcentem fioletowym i różowym.




A tak prezentują się razem.


Mimo, że dzisiaj słoneczny dzień, zdjęcia wyszły dość ciemne i nie pomogła im nawet obróbka. To znak, że czas się przestawić na inną porę fotografowania - późne popołudnie będzie chyba najlepsze :)


Karteczki dla mam ozdobiłam szydełkowymi kwiatkami. Ale nie są one zrobione z włóczki, a z lnianego sznurka. W przyszłym tygodniu opublikuję kurs na takie kwiatki. Serdecznie Was na niego zapraszam :)


Miłego dnia!


p.s. Może kartki są dość proste, ale nie zaszkodzi ich zgłosić na wyzwanie :) Otóż sklepik Na Strychu takie wyzwanie jakiś czas temu ogłosił. Niniejszym zgłaszam się więc :)




1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...