Natolin's Handmade

poniedziałek, 15 lipca 2013

Pierwsze urodziny Julka


W zeszłym roku robiłam album dla maleńkiego Julka (możecie zobaczyć go tutaj: Julek). Julek niedawno skończył roczek, a ja miałam przyjemność zrobić dla niego kolejny albumik. Urodzinowy, ale też obejmujący cały dzień, wraz z kąpielą :)




Album w większości zrobiony na papierach UHK z trzech kolekcji Babiego Lata. Gdzieniegdzie wtrąciły się też ILS, Galeria Papieru i Galeria Rae :)



Zdjęć było więcej, niż zakładałam, więc żeby nie trzeba było wybierać, postanowiłam zrobić dodatkowe strony z samych papierów:


W większości dobrałam gładkie papiery, żeby nie przytłaczały zdjęć (bo te są w większości kolorowe i bardzo wzorzyste).



Nigdy nie byłam przekonana do taśm washi. Jakoś tak wydawały mi się niepotrzebnym wydatkiem i w ogóle, zwykłą modą. Ale tym razem zakupiłam kilka na próbę i wykorzystałam je m.in. w tym albumiku. I powiem Wam, że uległam i teraz potrzebuję ich więcej! :)











I zadek.


Przyjemnego poniedziałku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...