Natolin's Handmade

środa, 31 lipca 2013

Pokolorowane


Dzisiaj będą dwie kartki na dwie różne okazje. Ale łączy je jedno - duży pokolorowany stempel. Powstały jeszcze przed zlotem na jeden z konkursów, ale przecież w końcu na zlot nie dotarłam :) W każdym razie tak mi jakoś wpadło do głowy, bo sam odbity stempel wydał mi się nudny. Pokolorowałam je kredkami akwarelowymi, ale bez użycia wody. Po prostu lepiej się łączą ich kolory, bo są bardziej miękkie od zwykłych kredek.

Pierwsza kartka - z okazji ślubu.







Druga - na dowolną okazję :)






Na obu wykorzystałam te same stemple - róże i motyle, ale nałożony kolor i otoczenie innych papierów sprawiają, że wyglądają zupełnie inaczej. 

Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...