Natolin's Handmade

poniedziałek, 2 września 2013

Parze Młodej


Przez ostatnie parę tygodni mało się u mnie działo rękodzielniczo. A bo to wyjazdy, wakacje, upały i leń... Jeśli już, to najczęściej sięgałam po szydełko, tak jak np. na działce. Ale chwilę wcześniej udało mi się też machnąć papierowe twory i w dekupażu i w filcu też. Dzisiaj zacznę od kartki, nie może być inaczej, ślubnej:


Kartka gnieciuchowa z ulubionych ostatnio Owoców Tropikalnych z UHaKowa.


Ozdobiona paroma kwiatami i brokatem,


a także tekturowym napisem.


No, a jak u Was rozpoczęcie roku szkolnego? Ja w ramach początków tęsknoty za wakacjami i latem, mam jeszcze porcję zdjęć z Gdańska, o TUTAJ

Miłego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...