Natolin's Handmade

środa, 2 października 2013

Księga gości na ludowo


Dziś będzie nietypowa księga gości. Wykonałam ją niedawno dla moich znajomych. Całość oprawy ceremonii (zaproszenia, dodatki, nawet restaurację) mieli w stylu ludowym. Dlatego też chciałam, żeby księga gości, jako prezent ode mnie, nie tylko przydała się w czasie wesela, ale też wpisała się właśnie w tę całość. I wyszło mi tak:


Początkowo miałam ochotę zrobić te kwiaty z filcu, ale stwierdziłam, że takie z tekturki falistej będą fajniejsze. Przede wszystkim dlatego, że są "3D" :)



Wnętrze wydaje się być bardzo proste, ale co najważniejsze kolorystyką nawiązuje do strojów Państwa Młodych.


Mam nadzieję, że księga spełniła swoje zadanie :)
Przyjemnej środy!


1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...