Natolin's Handmade

piątek, 11 października 2013

Notes w stylu retro


Pod koniec wakacji zostałam poproszona o wykonanie notesu w stylu retro. Takiego, który ma postarzane kartki i duży format. W efekcie mailowej burzy mózgów powstały dwa fajne notesy. Niestety ten, który został wysłany nie doczekał się żadnego normalnego zdjęcia :( Tak się spieszyłam z pakowaniem, że zapomniałam go sfotografować, co mi się właściwie w ogóle nie zdarza...

W każdym razie, tak wygląda drugi notes, bo wiadomo, że u mnie od razu w hurcie :) 


Notes jest w formacie 15x20cm i ma 60 postarzanych kartek. Takie farbowane kartki w tajemniczy sposób zwiększają swoją objętość i dzięki temu notes jest grubiutki :) Spięty metalowymi kółkami.


Okładki wykonane z mieszanki papierów polskich i zagranicznych, a wszystko dodatkowo postarzone brązowym Distressem.



I środeczek:



Na wewnętrznej stronie tylnej okładki pojawia się kieszonka :)


I zbliżenie na postarzenia:


To jedyne zdjęcie jakiego doczekał się ten drugi, zamówieniowy, notes:


A tak suszyły się kartki. Szczęście, że zamówienie dostałam będąc jeszcze na działce - w domu nie miałabym szans wysuszyć takiej ilości kartek A4 :)


Przyjemnego piątku i weekendu! Korzystajcie ze słonka!

2 komentarze:

  1. Śliczny notes... a suszenie...jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super...nie mogę się napatrzeć...oj mnie też naszła ochota na zrobienie notesu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...