Natolin's Handmade

niedziela, 29 grudnia 2013

Ostatni (52 tygodnie)


Niby tak się tylko mówi, ale jeeeej, jak ten czas leci! To już ostatni post w projekcie "52 tygodnie"! Ostatni w tym roku - jeszcze nie wiem, czy w następnym będę go kontynuowała. Powiem szczerze, że na początku bałam się, czy wytrwam. Parę razy oczywiście zdarzyło mi się wrzucić zdjęcie dzień później, ale co tam, pięćdziesiąt dwa zdjęcia zrobione :)


Nikomu chyba nie trzeba mówić, co w tym tygodniu było najważniejsze, prawda? Zwłaszcza dzieciom, które czekają na te upragnione kolorowe paczuszki :) Dla mnie niestety mijający tydzień nie był łaskawy, ale ciii, nie mówmy o tym. W końcu zaraz nowy rok, na pewno będzie lepiej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...