Natolin's Handmade

piątek, 21 listopada 2014

Kwadratowy piątek: Poduszka


Dawno nie zrobiłam nic z kwadratów, ale zbierały się resztki włóczek z innych projektów i coś trzeba było z nimi zrobić, żeby się nie plątały po torbach :) I tak powstała wreszcie kolorowa poducha:



Żeby można ją było łatwo zdejmować zrobiłam wiązanie na troczki.



A, że jeszcze zrobiłam kilka kwadratów w zupełnie niepasujących do niej kolorach, powstało śmieszne etui na telefon.


Etui może być długie i służyć jako piórnik czy pokrowiec na okulary,


a może być też krótkie i schować telefon. Wszystko dzięki dwóm drewnianym koralikom.


I już.
Przyjemnego piątku i udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Super kolorystycznie :D
    Ja nie mam czasu, ale też kiedyś zacznę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...