Natolin's Handmade

środa, 18 lutego 2015

Czarne


Uwielbiam czarny kolor. Sama z reguły ubieram się na czarno, ale rzadko się zdarza, że wykonuję jakieś prace w tym kolorze. Zwłaszcza jeśli chodzi o dodatki czy biżuterię - sama wolę nosić je kolorowe i takie też tworzę, by puścić je w świat. Ale uzbierało się co nieco czarnego na jeden post. Może to za sprawą dwóch włóczek, które jakiś czas temu kupiłam?

Opaska wykonana z czarnej włóczki z dodatkiem srebrnej nitki. Opaski robię z podwójnej nitki, więc w tym przypadku połączyłam z włóczką w kolorze antracytowym.



Tak to jest z tymi czarnymi rzeczami, że czasem trzeba zdjęcie maksymalnie rozjaśnić, by pokazać szczegóły:


Mitenki, tym razem tylko z włóczki ze srebrną nitką.



I po rozjaśnieniu:


Komin wykonałam też z włóczki ze srebrną nitką, ale jest to włóczka kudłata. Wymieszałam ją ze zwykłą czarną.




A z czarnych resztek powstało jeszcze etui na mój telefon :)



Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. super, własnie szykuję się do zrobienia takiej opaski, ale chyba lato mnie zastanie kiedy już podejmę to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście zimowe rzeczy najlepiej robi się latem :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...