Natolin's Handmade

piątek, 27 lutego 2015

Na drutach


Czasami robię coś na drutach. Ostatnio też mnie naszło na dzierganie, ale niestety za niektóre twory wzięłam się ciut późno - wszak do końca zimy coraz bliżej.

Biały komplecik składający się z łapek-niedrapek i bucików.




Wszystko ozdobione szydełkowymi kwiatuszkami. Komplet świetnie się sprawdzi jako dodatek do stroju na chrzest.


Damskie dwupalczaste rękawiczki w pięknym odcieniu czerwieni.




Powstała też taka jedna w rozmiarze męskim, ale zabrakło mi na nią weny :) Będzie na kolejną zimę!


Spokojnego piątku i udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Śliczny komplecik dla maluszka. Kolor rękawiczek damskich jest moim ulubionym kolorem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...