Natolin's Handmade

piątek, 1 maja 2015

Deseczka


Oj, coś ostatnio nie ogarniam tych trzech postów tygodniowo. Staram się, ale mi nie zawsze wychodzi. Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś z kwiatów, ale ze względu na brak postu w środę, będzie co innego. A mianowicie, drewniana deseczka zdobiona w dekupażu. Zaczęła powstawać jakoś w okolicy pisanek, miała być wielkanocną ozdobą, ale jest dopiero teraz (z weną też ostatnio u mnie nie najlepiej).

Deseczka z kogutem. Malowana z efektem spękań.



Ot, taka folkowa ozdoba.


Świetnie się sprawdzi jako obrazek do kuchni :)


Mam nadzieję, że miło spędzacie majówkę i nawet kapryśna pogoda nie jest w stanie Wam przeszkodzić. Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...