Natolin's Handmade

wtorek, 18 sierpnia 2015

Album dla Emilki


Dzisiaj na blogu pokażę Wam albumik, który miałam ostatnio przyjemność wykonać. Powstał właściwie przy okazji innego zamówienia (albumu na prezent ślubny, który pokażę za jakiś czas). Miało być słodko i przede wszystkim różowo - tak, jak powinno być dla rocznej dziewuszki :)

Album w formacie 15cm x 15cm. Składa się w sumie z dziesięciu kart.


Album miał być prezentem z okazji pierwszych urodzin i jednocześnie chrztu, dlatego jest pusty - kwestię wklejenia zdjęć pozostawiliśmy rodzicom Emilki.



Gdzieniegdzie pojawiły się pluszowe misie, a także stempelki z babeczkami (dostałam je od pewnej koleżanki z florystyki, która może tu zajrzy - więc pozdrawiam!). Wykorzystałam też oczywiście taśmy washi - nie mogło być inaczej :)




Wyszło naprawdę słodko i różowo. Ale nic dziwnego - zużyłam chyba wszystkie różowe papiery ze swoich zbiorów :)






Fajnie by było móc zobaczyć album w wersji wypełnionej zdjęciami, nie?


Miłego popołudnia, kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...