Natolin's Handmade

wtorek, 22 czerwca 2010

Filc i impresje

No tak, bo dzisiaj bizuteria sfilcowana :))
Korale z filcowanymi "talarkami", turkusowo-musztardowe, do sprzedania



Różowe z wełny melanzowej, u góry szkło weneckie mrozone, do sprzedania



Niebieskie ze starym złotem, do sprzedania



Duze zółte ze starym złotem SPRZEDANE



Tak wyglądał mój stół na kiermaszu w Śnie Pszczoły (w niedzielę). Pieruńsko ciemno było, trochę mało klientów, no ale jakbym nie była, to bym załowała :)



Przy okazji pocykałam parę praskich obrazków. Normalnie bym się tam specjalnie z aparatem nie wybrała (wciąz jeszcze boję się tamtej strony Warszawy...). Ale uwielbiam stare ceglane mury przedwojennych budynków :)
Zapraszam na mojego bloga fotograficznego!!!




Na Zlocie scrapbookingowym tez byłam. Ale tylko chwilkę (dłuzszą :), bo bym majątek przetraciła. Fajnie było, bo mozna było wszystko zmacać :) - od przeróznych materiałów do scrapowania po prace szalonych scrapowiczek (np. Finn czy Brises). No i zobaczyć je same na zywo :)) W losowaniu zadnym nie wygrałam, ale ja nigdy nie mam szczęścia...
pozdrawiam Was serdecznie!!!


2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...