Natolin's Handmade

niedziela, 27 lutego 2011

Kolczyki na wiosnę


Mam Wam tyle nowych rzeczy do pokazania, a tak mało czasu... Jeszcze teraz od prawie dwóch tygodni nic nie wrzucałam ze względu na moje candy i mam zaległości jak stąd do Afryki co najmniej :)) No, ale jakoś to nadrobię :)

Dzisiaj do pokazania mam proste kolczyki.

Kolekcja wiosenna (powstała jakoś na początku stycznia! jak miałam taką mega wielką wenę :P). W kolekcji znajdują się kolczyki o lekkich pastelowych barwach.


Różowa porcelana i szkło malowane.


Seledynowa porcelana i pastylki turkusu.


Wrzosowa porcelana i pastylki jaspisu germańskiego.


A tu dwie pary kolczyków inspirowanych Walentynkami :) Ale chyba Wam jeszcze ich nie pokazywałam? Serduszka szyte ręcznie z arkuszy filcu i obrabiane np. szydełkiem.

Czerwone, u góry marmur.


Różowe, u góry szklane perły.


A te nie należą do żadnej kolekcji :) Powstały pod wpływem chwili - bardzo często, gdy dłubię jakąś biżuterię, to muszę zrobić coś dla siebie :)



Pozdrawiam Was serdecznie!! I życzę udanej niedzieli!


Aha! I pamiętajcie o moich CUKIERKACH!! Trochę szkoda, że tak mało chętnych, ale jest jeszcze czas do jutra, to może ktoś jeszcze się skusi? :)

Jakby co, to zapraszam do postu poniżej :)
buźka!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...