Natolin's Handmade

poniedziałek, 28 lutego 2011

Wyzwaniowo - mocno vintage


Dzisiaj na szybko pokażę Wam, co powstało... dzisiaj w nocy :) Chociaż nowości mam mnóstwo jeszcze niepublikowanych (chyba się powtarzam :P), to muszę wrzucić już dzisiaj, bo terminy wyzwań mnie zobowiązują.

Są to dwie karteczki w stylu mocno starociowym/vintage.

Pierwsza na wyzwanie LEMONADE


Temat mi podpasował, no i wena dopisała :) Karteczka z "szarym" papierem, ale wcale nie jest smutna!! Tak naprawdę, to papier pakowy, który wykorzystałam w niej był przecudnej urody (dostałam w nim kiedyś jakąś blogową przesyłkę).




Powstała i druga karteczka w tym stylu. Na wyzwanie na blogu Galerii Papieru.


Karteczka w brązach, super starociowa :P Dodatkowo bukiet pokryty Rock candy i tuszem Distress, a tło z embossingiem.




To nie ostatni post wyzwaniowy, bo ostatnio często sięgam po różne mapki, lifty czy palety kolorystyczne :) Z resztą tylko dzisiejszej nocy powstało w sumie pięć scrapowych projektów, a wszystkie w oparciu o jakieś wyzwaniowe wytyczne :)

Miłego wieczoru!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...