Natolin's Handmade

czwartek, 21 marca 2013

Always look on the...

...bright side of life.

Dzisiejsza kartka powstała już jakiś czas temu, tak jak i wcześniejsze. Chciałam przetestować kilka papierków, które sobie kupiłam i nowe kolory perełek w płynie. Wykorzystałam w niej m.in. papier z ILSu. I od wczoraj zastanawiam się, czy powinnam ją pokazywać - w związku z zamieszaniem wokół kolekcji Divine this line. Ale z drugiej strony kartka ma tak energetyczne kolory, że jest idealna na tę zimę za oknem.



Kartka w formie sztalugi - dawno takiej nie robiłam!


Najważniejszym elementem jest tutaj przesłanie :)


Kartka jest ozdobiona kwiatami, zielonymi perełkami w płynie (Key Lime) i czerwonawym brokatem (Fruit Punch).



Miłego dnia!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...