Natolin's Handmade

poniedziałek, 11 marca 2013

Mąż i żona


No to ten tydzień zapowiada się kartkowy! W zeszłym tygodniu, w chwilowym przypływie energii, machnęłam kilka kartek i, co mi się rzadko zdarza, kierując się wytycznymi z różnych wyzwań. A, że wszystkie wyzwania do 15 marca, to w tym tygodniu będzie głównie o kartkach :)

Dostałam kiedyś paczkę ze scrapowymi przydasiami i papierami. Żeby wszystko "nie latało" w środku, karton dopchany był kawałkiem tektury falistej. Tak mi się ten kawałek spodobał wtedy, że traktowałam go na równi z innymi papierami z tej przesyłki. Ale potem jakoś zabrakło mi na niego pomysłu. I dopiero ostatnio mnie olśniło :)


Wyszła mi ekologiczna kartka ślubna :)


Najważniejszą część stanowi tu właśnie tektura.


Taki sposób wykonania kartki, to również dobry pomysł na użycie pięknego papieru, którego nam szkoda zużywać w większej ilości :)


Detale:



Z racji prostoty całej kartki, zgłaszam ją na wyzwanie Sklepu Na Strychu - Clean&Simple. W tym sklepiku znajdziecie perełki w płynie i bazy do kartek, których użyłam.


Natomiast piękny papier, to Pink Paislee Nantucket - Oyster Bar ze scrap.com.pl.


Miłego dnia!


2 komentarze:

  1. Swietny pomysl! Dawno dawno temu kiedy jeszcze robiam kartki tez czesto wykorzystywalam taki szary falisty papier. Lubie takie eko kartki:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...