Natolin's Handmade

czwartek, 14 marca 2013

Koszyczek


Dzisiaj będzie o szydełkowaniu :) Bardzo prostym zresztą... Jakiś czas temu miałam ochotę wypróbować jedno z nowych bambusowych szydełek. Dość grube. I stwierdziłam, że zrobię koszyczek z grubej akrylowej wełny. Nie korzystałam z żadnych wzorów, machnęłam go ot tak, z głowy :P



Nic specjalnego w sumie, ale ładnie się prezentuje na zdjęciach.



W koszyczku przechowuję zaczęte robótki, bo tak mam, że zawsze mam ich kilka zaczętych :) Do tego jest bardzo praktyczny, bo jeśli odłożę robótkę, zwłaszcza na drutach, to na pewno się nie spruje - druty z obu stron wkładam w dziurki i już!


Wykorzystałam grubą włóczkę 100% akryl - Gerlach.


A może chcielibyście, żebym zrobiła kiedyś kurs na taki koszyczek?
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...