Natolin's Handmade

piątek, 7 czerwca 2013

Coś pięknego (7 dni)


Dzisiaj już piąty dzień wyzwania, o temacie "coś pięknego". Piękne mogą być różne rzeczy, piękno można różnie definiować, każdego może zachwycać coś zupełnie innego.  No, a poza tym wiadomo, des goûts et des couleurs n'est discuté pas (tak się to pisze? :P). Mnie zachwyciły ostatnio krople deszczu i kolor moich balkonowych pelargonii.


Czy ja kiedyś wspomniałam, że uwielbiam fotografować kwiaty? Na blogu fotograficznym wrzuciłam parę zaległych kwitnących zdjęć: Majowe.


Aha, no i mam dla Was kalendarz na pulpit, chociaż już od tygodnia mamy czerwiec :) Oczywiście kwiatowy - z irysem.


Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! I dziękuję za kalendarz, przyda się bardzo, a do tego umili mi czas w pracy :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Zwłaszcza to pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiat, zawsze to będę podkreślać ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...