Natolin's Handmade

piątek, 28 czerwca 2013

Podziękowania


No i nadszedł koniec roku szkolnego. Co prawda u nas w przedszkolu oficjalne zakończenie, z występami i tak dalej było 7 czerwca, ale było to zakończenie szczególne. Żegnamy się z przedszkolem - od września to szkoła przyjmie nas w swoje progi :)

Na przekór temu dość uroczystemu dniu, w kartkach z podziękowaniami postawiłam na prostotę. Ale prostota może być bardzo elegancka, nawet bardziej niż stos dodatków. Chodziło też o niepowtarzanie wzorów z poprzednich lat. Tutaj możecie zobaczyć, jakie kartki rozdawaliśmy w 2011 - Podziękowania i 2012 - Podziękowania. A w tym roku nasze panie otrzymały takie:



Jedynym dodatkiem są na nich perełki w płynie.



Jest też prosty napis ze stempelka.


I kolejne:





Wybrałam kwadratowe bazy, bo kartki posłużyły również jako foldery na płyty, na których nagrałam wszystkie występy naszej przedszkolnej grupy.


Przyjemnego piątku :) 
To już wakacje!



2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...