Natolin's Handmade

środa, 26 czerwca 2013

Najlepsze życzenia 2


Dzisiaj mam dla Was drugą kartkę. Jest bardzo podobna do tej poniedziałkowej, tyle że w innej tonacji kolorystycznej :)


Tu również udział wzięli UHK, Scrapiniec i gniecenia :)



No i oczywiście kwiaty w sporej ilości oraz pięknie okrągłe perełki w płynie.



I z innego punktu widzenia:




A tu jeszcze obie razem.


Śmiesznie się złożyło, bo post miałam zaplanowany od jakiegoś czasu, a akurat dzisiaj właśnie ta kartka wędruje na pocztę, a potem będzie cieszyć oko jakiegoś jubilata/solenizanta :)

Przyjemnej środy!

Aha, wreszcie udało mi się ogarnąć zdjęcia z tegorocznej edycji Kolejowej Nocy Muzeów. Zapraszam do oglądania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...