Natolin's Handmade

niedziela, 18 sierpnia 2013

Zawrót głowy (52 tygodnie)


Są takie tygodnie, w których nie dzieje się nic i nie jestem w stanie wybrać nawet jednego zdjęcia do projektu 52 tygodnie, a są też takie, kiedy wydarzeń i zdjęć jest mnóstwo. I taki był ten mijający. Jest tyle rzeczy, które chciałabym tu pokazać, że znowu zrobiłam kolaż.


I tak po kolei:
- we wtorek odwiedziłam Łódź, a tam Atlas Arenę - jedna z moich licealnych fascynacji dawała koncert - System of a down
- we czwartek jechaliśmy do Muzeum Wojska Polskiego, a że w stolicy się buduje, to trzeba się przesiadać z metra do tramwaju, nam udało się trafić na zabytkowy!
- w muzeum, jak zwykle - samoloty, czołgi i armaty :)
- a na ostatnim zdjęciu - muszę się pochwalić, że wreszcie coś wygrałam i jestem baaardzo z siebie dumna, bo i konkurs i nagroda nie byle jakie :)

Przyjemnej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...