Natolin's Handmade

wtorek, 3 czerwca 2014

Księga gości w pudełku


Od zeszłego tygodnia nie idzie mi jakoś blogowanie. W ogóle jakoś brak mi weny. Dlatego możecie się w najbliższym czasie spodziewać w większości postów o papierowych pracach. Miałam w maju kilka zamówień, a od tamtej pory nie miałam natchnienia na nic innego.

Dzisiaj pokażę Wam księgę gości wykonaną na zamówienie. Ponieważ miała jednocześnie posłużyć jako dodatek do prezentu, zaproponowałam, by miała do kompletu pudełko.


Wykonana w całości z papierów UHK, z kolekcji Duo.




By zindywidualizować prezent, dodałam na pudełku tekturkową datę.



I księgę gości i pudełko ozdobiłam tylko taśmą washi.




A na blogu fotograficznym, wspomnienie kwitnących kasztanów i irysów :)


Aha! No i poniżej przygotowałam pulpitowy kalendarz na czerwiec. Częstujcie się :)
Miłego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...