Natolin's Handmade

piątek, 19 lutego 2010

filc again :)

Jakiś czas temu (no, sporo, bo w grudniu) miałam mega fazę na filcowanie, co widać po ostatnich postach :) Ale wciąz bardzo to lubię :) Oto kolejna bizuteria z filcu:

279. Zielone - trawiaste, u dołu aragonit - do sprzedania
285. Rózowa bransoletka, ze szkłem crackle - SPRZEDANA



286. Słoneczna bransoletka, ze szkłem crackle - do sprzedania



287. Turkusowe, u góry akrylowe koraliki, SPRZEDANE



288. Rózowe, u góry koraliki akrylowe - SPRZEDANE


No, to tyle na dzisiaj. Przypominam o moim CANDY :) Juz troszkę osób przybyło i bardzo się z tego cieszę! A ostatnio licznik osób on-line pokazał nie znaną mu dotąd cyfrę 3 :D A mnie ogarnęła radość :)
miłego piątku!




1 komentarz:

  1. Milá Natálko, děkuji za tvuj komentář, vždy mě moc potěší:)) V Praze sice svítí sluníčko ale jaro je ještě daleko všude leží hromady zmrzlého a špinavého sněhu!!
    Tvoje filcová bižuterie je velice originální!!!
    Přeji krásný den a uspěšný týden
    Bisous du coeur:)
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...