Natolin's Handmade

czwartek, 22 lipca 2010

Kwiaty

Juz tak mam, ze jak mnie na coś najdzie, na jakiś wzór lub formę, to produkuję jak w fabryce :) Tym razem mam Wam do pokazania filcowe kwiaty. Trochę ich powstało. A najlepsze jest to, ze powstało ich jeszcze więcej, tylko same wierzchnie warstwy, bo dolne są jednolite i mnie nudzą :P Oto i one:
Czerwony melanż.

Szary melanz z perłą.


Wrzosowy ze spiralą.



Turkusowy z fossilem.



I na koniec. Pudrowo-rózowy z łodyzką. I perłą. Tez jako brocha, np. świetnie wygląda na kołnierzu od zakietu.




Jestem z niego baaardzo zadowolona, bo to pierwszy kwiat z lodyzką który mi się udał. Nie chciały mi się te dredy dofilcowywać i odpuściłam, a potem po długiej przerwie spróbowałam raz jeszcze i wyszło :))
Słoneczne buziaki!!
p.s. nie zapominajcie o candy, bo zostało tylko 10 dni!!



1 komentarz:

  1. Niedawno zakupiłam pierwsza filcowa broszkę,ma łodyżkę i pręciki i jest cudowna.Próbuj dalej z łodyżkami i może również z ksztaltem jeśli nudzą cię obecne.Może cos asymetrycznego???

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...