Natolin's Handmade

niedziela, 18 lipca 2010

Szkatułka z kwiatami

Witam Was wszystkich serdecznie juz z Warszawy :) Trochę mi dziwnie w domu, muszę się na nowo ustawić na zwykły tryb dnia i własny język :)
Muszę nadrobić zaległości w postach, bo zabrałam ze sobą fotki na wyjazd, ale nie miałam w ogóle czasu na pisanie postów... Dzisiaj Wam pokazę drugą z serii duzych szkatułek (pamiętacie szkatułkę z misiami?). Jest to szkatułka kwiatowa. Wierzch oklejony serwetką, ale do boków po raz pierwszy wykorzystałam papier ryzowy i jestem bardzo zadowolona :)


















No i oczywiście przypominam o swoich cuksach!! Bo coś mało Was :)
[cuksy znajdziecie w poście ponizej, lub poprzez kliknięcie w bannerek z prawej strony]







Upalne pozdrowienia!!!

5 komentarzy:

  1. Na Candy zapisałam się już wcześniej a pudełeczko śliczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem ciekawa papieru ryżowego i ryżowych serwetek,do tej pory uzywalam tylko serwetek.Pewnie sie kusze.Bardzo mi się podoba motyw ktory uzylas do zdobienia tych pudełeczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten papier ryżowy również bardzo lubię.Szkatuła bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...