Natolin's Handmade

piątek, 17 września 2010

Czasomierz I


No i w końcu nie napisałam wczoraj drugiego posta, ale jakoś nie miałam weny. Na pisanie pracy zaliczeniowej też nie miałam i przez kilka godzin wymodziłam tylko pół strony. A wieczorem chciałam pofilcować na mokro (bo kupiłam wreszcie zapas folii bąbelkowej) - wzięłam się za duży (ogromny!) format :) Szal chciałam zrobić ażurowy, ale nie zdążyłam dokończyć. Dzisiaj spróbowałam, ale niestety chyba to jeszcze nie ten stopień wtajemniczenia, bo nie wszystko się wczoraj sfilcowało razem :( Oczywiście w wolnej chwili go dofilcuję, a resztę może pozszywam?

O, czyli wczoraj dzień mniej udany. Dlatego pokażę Wam jeden z owoców bardziej udanej sesji twórczej. Dzisiaj będzie to zegar lub jak kto woli czasomierz :))


Płyta MDF pomalowana i pokryta papierem ryżowym w napisy oraz wzorem z serwetki (róże).




Nooo, to miłego dnia! I może bardziej twórczego? :))

3 komentarze:

  1. Krasna urca !!!
    Kot mojo spremljevalko te vabim, da pri vas nadaljuješ igrico Rada imam ... :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Desde España ha sido un placer visitar tu blog, me haré seguidora para no perder ningún detalle!
    Te invito a pasar por mi blog, espero que guste!
    Feliz semana!

    Gracia

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo
    hvala lepa
    muchos gracias :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...