Natolin's Handmade

środa, 15 września 2010

Decoupage na koniec lata


No tak, na koniec lata. A dlaczego? Tak sobie wymyśliłam, bo jedne mają żywe, wiosenne wręcz kolory, a drugie są w tonacji jesiennej raczej :) A mówię o kolejnej porcji dekupażowych kolczyków:

Różane serca, u góry turkus.


W beżach, u góry szkło weneckie - takie jesienne właśnie.


Różane koła, u góry szkło crackle.


Pastelowe, u góry szklane kwiatuszki.


Misz-maszowe, u góry cieniowane szkło crackle.

Jedne będą w deszczowe dni przypominać upalne lato, a drugie idealnie się skomponują z jesiennym swetrem i aurą.

Myślicie, że przyjdzie Złota Polska Jesień w tym roku? Pozdrawiam Was cieplutko w ten ponury dzień!!

Aha! I zajrzyjcie na mojego BLOGA ZE ZDJĘCIAMI - znów zamęczam fotografiami z pięknej Lublany i wspominam z rozrzewnieniem wspaniałe dwa tygodnie :))

2 komentarze:

  1. Piękne kolczyki, gdyby nie alergia chętnie bym powiesiła na uchu:) Będę tu zaglądać i podglądać, szczególnie decoupage, może się czegoś nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee ja też mam alergię na wszelkie metale, zdarza się, że nawet od srebra dostaję uczulenia. Dlatego robię kolczyki z biglami antyalergicznymi i jeszcze nie miałam skarg, że uczulają :))
    Oczywiście zapraszam do zaglądania!! Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...