Natolin's Handmade

niedziela, 12 września 2010

Wymiana ATC


Ostatnio wzięłam udział w kolejnej wymianie ATC u Scrapujących Polek zatytuowanej "Marylin Monroe". Jak tylko zobaczyłam temat, od razu wpadłam na pomysł. Wykorzystałam zdjęcie, jak mi się wydawało, oryginalne - bo małej Marylin. No i miałam rację, bo nikt takiego nie wziął :D
W każdym razie ATC wyglądały tak:




Wydaje mi się, że moje ATC pozostawia wiele do życzenia, choć mi się podoba. Ale jak zobaczyłam ATC od mojej pary, to się zachwyciłam maksymalnie. Moja para, czyli Ankan (należy do DT Scrapujących Polek), już stała się moim ateciakowym guru :)) Sami zobaczcie:




Drugie ATC dostałam jako GRATIS (Ankan wykonała je na jedno z wyzwań ATC "Litery i słowa").

Miłej niedzieli!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...