Natolin's Handmade

piątek, 1 października 2010

Licznik złapany!!!


Jak się okazało łapanie 9000 na liczniku nie było taką trudną sztuką :))


Udało się to aż czterem osobom!!!

Agnieszka (Joie), Roma, Aga i Agulka77 wysłały do mnie maila. Musiałam więc jakoś rozwiązać ten problem. Miałam dwa pomysły - by przeprowadzić losowanie lub wybrać osobę, której mail przyszedł jako pierwszy. Ze względu na późną porę wybrałam ten drugi wariant (chciałam jak najszybciej poinformować zwycięzcę, a z losowaniem bym czekała do rana na pewno).

W takim razie w łapaniu licznika wygrała:



Agnieszka z bloga Cichutki kącik joie... !!!!

Agnieszko, na tego samego maila prześlij mi proszę swoje dane oraz informację, jaką niespodzianeczkę preferujesz (biżuteryjną, decoupage'ową czy coś z filcem?).

A wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za zabawę!!! To, że aż tylu osobom udało się złapać okrągłą cyfrę, znaczy, że regularnie mnie odwiedzacie. Baaardzo mi z tego powodu miło!!!

Dobranoc i udanego piątku!

1 komentarz:

  1. Ojej... Ale fajnie, że mi się udało... :) Dziękuję ślicznie... Już biegnę napisać maila... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...