Natolin's Handmade

poniedziałek, 25 października 2010

Takie tam...


...różności :)

Wreszcie mogę Wam pokazać, co zrobiłam na wymiankę ATC u Agnieszki. ATC miało być co najmniej osiem - cztery pory roku i cztery żywioły



Cztery pory roku wyglądały u mnie tak:


Malowane akwarelami, choć farby troszku kiepskie były i nie wyszło tak idealnie, jak to było w mojej głowie :))

A cztery żywioły zrobiłam bardzo prosto - postawiłam na skojarzenia kolorystyczne:



A tu Wam jeszcze pokażę, co wymodziłam na ten przedszkolny kiermasz, o którym pisałam:


Warzywne ludki, jak twierdzi moje dziecko - kierowca i pasażer. No bo mieli jeszcze samochód z papryki :) Swoją drogą kiermasz się udał, no i pierwszy występ w przedszkolu również! :)) Jestem dumna jak paw.

Miłego poniedzialku!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...