Natolin's Handmade

sobota, 23 października 2010

Święta, święta?


Pogoda za oknem przepiękna i nawet ciepło jest. Aż strach pomyśleć, że już niedługo będzie zimno i śnieg. Bo przecież do świąt już bliżej niż dalej :) Dlatego mimo tak pięknej aury pokażę Wam pierwszą kartkę bożonarodzeniową. U mnie już też zaczął się "sezon". Mam jeszcze sporo pomysłów na świąteczne rękodzieło :))

Kartka dość prosta jest, ale soczyście czerwona :)






Materiały jak zwykle ILS i scrap.com.pl


A na moim fotoblogu znów męczę Słowenią, ale tym razem pokazuję zdjęcia nie z Lublany



pozdrawiam Was słonecznie!!

3 komentarze:

  1. Krasne čestitke in smrečica je zelo lepa :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest... A to co proste też potrafi być piękne... :) :) Przed Świętami zawsze jestem zła, że wymyślono telefony komórkowe... Bo coraz mniej kartek z życzeniami ludzie wysyłają a coraz więcej sms-ów... :( A przecież taka kartka tak bardzo potrafi ucieszyć... :)

    Buziaki... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już Święta?! A ja jeszcze do jesieni się nie mogę przyzwyczaić, chciałabym wciąż lato...
    Ale kartka świetna- taka energetyczna. Osładza ten przyszły zimny czas...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...