Natolin's Handmade

niedziela, 10 października 2010

Spinacze


Mało się u mnie ostatnio dzieje twórczego. Nawet na fotkach mało mam do pokazania, a reszta przedmiotów leży odłogiem i czeka na dokończenie. Niestety, ten okropny zalatany wrzesień wyssał ze mnie całą energię do tworzenia :( Jestem tak zmęczona, że nie mam siły na nic, a co dopiero na hendmejdowe wyżywanie się...

W dzisiejszym poście pokażę Wam dwie śmieszne broszki, które powstały jako efekt uboczny tworzenia scrapowych kartek. Są to broszki-spinacze:


Jak je zobaczyłam w sklepie to uznałam, że muszę je mieć, bo na pewno się do czegoś przydadzą. Kiedyś nawet na SP było takie wyzwanie alteredartowe, ale wtedy nie miałam takich fajnych spinaczy :)


No i powstały sobie takie dwa ozdobniki. Póki co jako prototypy - może kiedyś powstanie ich więcej (w końcu kupiłam całe opakowanie :P). Jeden oczywiście zagarnełam ja :))





[Można je w sumie zaliczyć do działań scrapbookingowych, dlatego napiszę, że papiery są z ILS i scrap.com.pl]

pozdrawiam Was serdecznie!!

3 komentarze:

  1. Krasne ščipalke si naredial!
    Pozdravček iz sLOVEnije :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś ty znalazła drewniane klipsy do prania? Szukam ich wszędzie!
    Swoją drogą: ładnie je wydekorowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. hvala lepa Andreja, a veš da je to nakit? :))) lp



    Wandziuchna - w Tesco kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...