Natolin's Handmade

wtorek, 18 października 2011

Biżuteryjnie


Dzisiaj będzie biżuteryjnie, bo dawno nie było :) Same składaczki mam do pokazania i to zrobione dość dawno :) Ale pokazywane jeszcze nie były (a w kolejce czeka jeszcze tyyyle nowości :P).

Drewniaczki czarne (+ różowe akrylowe pastylki).


Drewniaczki białe (+ szklane "spodki").


Truskaweczki :) (drewniane + szklane perły)


Masa perłowa + szklane perełki.


To samo, ale odwrotne kolorki :))


W międzyczasie skończyłam robótki nr 1 i nr 2 i zrobiłam nr 3 :))) Idę z szydełkiem jak burza! :P

A na dobry dzień moja ostatnio ulubiona piosenka:


pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Natolinku drogi, jak ja dawno u Ciebie nie byłam, a tu tyle ślicznych kartek, kolczyków. Super!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki! :)
    te pierwsze szczególnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...