Natolin's Handmade

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Dziewczęce torebki


Wiadomo, kobiety od najmłodszych lat kochają torebki (i buty!). Te najmniejsze też torebek potrzebują, bo przecież w czymś trzeba trzymać najpotrzebniejsze rzeczy - smoczek dla lalki, lizaki, spinki do włosów czy ukochanego misia. I o torebkach dzisiaj będzie u mnie na blogu. Całkiem niedawno powstała pierwsza typowa torebeczka dla dziewczynki. Jedna jedyna póki co, taki trochę prototyp, ale możliwe, że będzie ich więcej.

Oto ona:


Amarantowa na długim pasku. Zapinana na guzik i ozdobiona dużym tęczowym kwiatem.



Jeszcze nie mam wprawy w fotografowaniu takich dzieł, ale chyba nie jest źle i widać to, co najważniejsze :)


W przypływie torebkowej inspiracji wyszperałam torebkę-siatkę, którą wydziergałam jakoś na samym początku mojej przygody z szydełkiem. Dodałam do niej kolorowy kwiat i voila - torebka dla małej elegantki jak znalazł!


 


A na fotoblogu już WIOSNA



Przyjemnego poniedziałku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...